Śrem: Modernizacja centralnego ogrzewania w Gimnazjum nr 2 w Śremie - Projekt
Numer ogłoszenia: 118944 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Śremie , pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. (061) 2835225 w. 104, faks 061 2835337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja centralnego ogrzewania w Gimnazjum nr 2 w Śremie - Projekt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: a) wykonanie pomiarów i inwentaryzacji obiektu. b) opracowanie wewnętrznej instalacji c.o., z.w., c.w. i cyrkulacji c) opracowanie projektu technologicznego kotłowni gazowej d) opracowanie projektu wewnętrznej instalacji gazowej OPIS SZCZEGÓŁOWY 1) dokonanie inwentaryzacji całego budynku z uwagi na brak dokumentacji archiwalnej ( budynek z 1916 r. ), 2) opracowanie projektu wewnętrznej instalacji c.o., które winno zawierać nowe grzejniki z zaworami termostatycznymi, opracowanie wewnętrznej instalacji wody zimnej , ciepłej i cyrkulacji 3) wystąpienie do WSG w Poznaniu o wydanie warunków technicznych dla kotłowni gazowej, 4) opracowanie projektu wewnętrznej instalacji gazowej z podłączeniem, kotła gazowego, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Projekt winien uwzględnić system awaryjnego odcięcia dopływy gazu ( zawór MAG , detektor, sygnalizacja akustyczno - optyczna), 5) opracowanie projektu modernizacji kotłowni węglowej na gazową z uzgodnieniami obejmującą branże budowlaną, instalacyjną i elektryczną. Opracowanie winno uwzględnić demontaż istniejącej kotłowni węglowej oraz zawierać instrukcję obsługi i eksploatacji kotłowni gazowej oraz instrukcję przeciwpożarową, 6) opracowanie projektu technicznego instalacji elektrycznej i oświetleniowej kotłowni spełniającej wymogi kotłowni gazowej, Uwzględnienie w branży budowlanej: 7) wykonanie nowych tynków lub obłożenie ścian i sufitu płytą gipsowo - kartonową, 8) obłożenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 1,50 m, 9) malowanie pomieszczenia farbą emulsyjną, 10) wyłożenie posadzki płytkami granitogres, 11) montaż drzwi ognioodpornych. - Wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót dla poszczególnych branż.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.21.20-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ, wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ oświadczenie projektanta - załącznik nr 4 do SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srem.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, pok. nr 17 (Zespół Techniczno - Inwestycyjny).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, pok. nr 2 (Zespół Obsługi Klienta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie