Śrem: Modernizacja centralnego ogrzewania w Gimnazjum nr 2 w Śremie - Projekt
Numer ogłoszenia: 118944 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Śremie , pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. (061) 2835225 w. 104, faks 061 2835337.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja centralnego ogrzewania w Gimnazjum nr 2 w Śremie - Projekt.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: a) wykonanie pomiarów i inwentaryzacji obiektu. b) opracowanie wewnętrznej instalacji c.o., z.w., c.w. i cyrkulacji c) opracowanie projektu technologicznego kotłowni gazowej d) opracowanie projektu wewnętrznej instalacji gazowej OPIS SZCZEGÓŁOWY 1) dokonanie inwentaryzacji całego budynku z uwagi na brak dokumentacji archiwalnej ( budynek z 1916 r. ), 2) opracowanie projektu wewnętrznej instalacji c.o., które winno zawierać nowe grzejniki z zaworami termostatycznymi, opracowanie wewnętrznej instalacji wody zimnej , ciepłej i cyrkulacji 3) wystąpienie do WSG w Poznaniu o wydanie warunków technicznych dla kotłowni gazowej, 4) opracowanie projektu wewnętrznej instalacji gazowej z podłączeniem, kotła gazowego, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Projekt winien uwzględnić system awaryjnego odcięcia dopływy gazu ( zawór MAG , detektor, sygnalizacja akustyczno - optyczna), 5) opracowanie projektu modernizacji kotłowni węglowej na gazową z uzgodnieniami obejmującą branże budowlaną, instalacyjną i elektryczną. Opracowanie winno uwzględnić demontaż istniejącej kotłowni węglowej oraz zawierać instrukcję obsługi i eksploatacji kotłowni gazowej oraz instrukcję przeciwpożarową, 6) opracowanie projektu technicznego instalacji elektrycznej i oświetleniowej kotłowni spełniającej wymogi kotłowni gazowej, Uwzględnienie w branży budowlanej: 7) wykonanie nowych tynków lub obłożenie ścian i sufitu płytą gipsowo - kartonową, 8) obłożenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 1,50 m, 9) malowanie pomieszczenia farbą emulsyjną, 10) wyłożenie posadzki płytkami granitogres, 11) montaż drzwi ognioodpornych. - Wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót dla poszczególnych branż.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.21.20-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że w okresie ostatnich dwóch latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej 2 usługi projektów systemów grzewczych o kubaturze ca 10.000 m3, Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ, wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ oświadczenie projektanta - załącznik nr 4 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srem.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, pok. nr 17 (Zespół Techniczno - Inwestycyjny).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, pok. nr 2 (Zespół Obsługi Klienta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie