Śrem: Sporządzenie 7 projektów miejscowych planów
zagospodarowania przestrzennego
Numer ogłoszenia: 131195 - 2012; data
zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Śremie , pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. (061) 2835225 w. 104, faks 061 2835337.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie 7 projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia; jak w opisie przedmiotu zamówienia; jak w opisie przedmiotu zamówienia; jak w opisie przedmiotu zamówienia; jak w opisie przedmiotu zamówienia; jak w opisie przedmiotu zamówienia; jak w opisie przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej 1 osobą będącą członkiem właściwej izby samorządowej urbanistów od co najmniej 5 lat. . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srem.pl
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w
Śremie Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Śremie Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego we wsi Dąbrowa i Grodzewo o powierzchni około 262 ha, zgodnie z uchwałą Nr 176/XVIII/12 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 26 stycznia 2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt obejmuje w szczególności opracowanie: 1) projektu miejscowego planu zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647), w szczególności art. 15 i 16 powołanej ustawy, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie Zasad techniki prawodawczej (Dz. U. Nr 100, poz. 908), 2) prognozy oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 51 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), 3) prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z § 11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przedstawiającej zwymiarowane: powierzchnie przeznaczone pod wykup i budowę dróg, ciągów pieszych itp. określoną dla poszczególnych dróg, długości projektowanych sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągowej, 4) wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (jeśli wymagany); 5) innych materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych. jak w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Łęgi Mechlińskie o powierzchni około 1082 ha, zgodnie z uchwałą Nr 177/XVIII/12 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 26 stycznia 2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt obejmuje w szczególności opracowanie: 1) projektu miejscowego planu zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647), w szczególności art. 15 i 16 powołanej ustawy, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie Zasad techniki prawodawczej (Dz. U. Nr 100, poz. 908), 2) prognozy oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 51 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), 3) prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z § 11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przedstawiającej zwymiarowane: powierzchnie przeznaczone pod wykup i budowę dróg, ciągów pieszych itp. określoną dla poszczególnych dróg, długości projektowanych sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągowej, 4) wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (jeśli wymagany); 5) innych materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych. jak w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego we wsi Luciny o powierzchni około 610 ha, zgodnie z uchwałą Nr 187/XIX/12 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 28 lutego 2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt obejmuje w szczególności opracowanie: 1) projektu miejscowego planu zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647), w szczególności art. 15 i 16 powołanej ustawy, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie Zasad techniki prawodawczej (Dz. U. Nr 100, poz. 908), 2) prognozy oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 51 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), 3) prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z § 11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przedstawiającej zwymiarowane: powierzchnie przeznaczone pod wykup i budowę dróg, ciągów pieszych itp. określoną dla poszczególnych dróg, długości projektowanych sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągowej, 4) wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (jeśli wymagany); 5) innych materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych. jak w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego we wsi Niesłabin i Zbrudzewo o powierzchni około 367 ha, zgodnie z uchwałą Nr 188/XIX/12 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 28 lutego 2012 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt obejmuje w szczególności opracowanie: 1) projektu miejscowego planu zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647), w szczególności art. 15 i 16 powołanej ustawy, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie Zasad techniki prawodawczej (Dz. U. Nr 100, poz. 908), 2) prognozy oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 51 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), 3) prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z § 11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przedstawiającej zwymiarowane: powierzchnie przeznaczone pod wykup i budowę dróg, ciągów pieszych itp. określoną dla poszczególnych dróg, długości projektowanych sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągowej, 4) wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (jeśli wymagany); 5) innych materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych. jak w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w Ostrowie o powierzchni około 7 ha, zgodnie z uchwałą Nr 189/XIX/12 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 28 lutego 2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt obejmuje w szczególności opracowanie: 1) projektu miejscowego planu zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647), w szczególności art. 15 i 16 powołanej ustawy, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie Zasad techniki prawodawczej (Dz. U. Nr 100, poz. 908), 2) prognozy oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 51 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), 3) prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z § 11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przedstawiającej zwymiarowane: powierzchnie przeznaczone pod wykup i budowę dróg, ciągów pieszych itp. określoną dla poszczególnych dróg, długości projektowanych sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągowej, 4) wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (jeśli wymagany); 5) innych materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych. jak w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie zalewu w Szymanowie o powierzchni około 40 ha, zgodnie z uchwałą Nr 198/XX/2012 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 29 marca 2012 r. oraz wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na cele nieleśne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt obejmuje w szczególności opracowanie: 1) projektu miejscowego planu zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647), w szczególności art. 15 i 16 powołanej ustawy, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie Zasad techniki prawodawczej (Dz. U. Nr 100, poz. 908), 2) prognozy oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 51 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), 3) prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z § 11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przedstawiającej zwymiarowane: powierzchnie przeznaczone pod wykup i budowę dróg, ciągów pieszych itp. określoną dla poszczególnych dróg, długości projektowanych sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągowej, 4) wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (jeśli wymagany); 5) innych materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych. jak w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru wsi Psarskie o powierzchni około 59 ha, zgodnie z uchwałą Nr 213/XXI/2012 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 24 kwietnia 2012 r. oraz wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt obejmuje w szczególności opracowanie: 1) projektu miejscowego planu zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647), w szczególności art. 15 i 16 powołanej ustawy, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie Zasad techniki prawodawczej (Dz. U. Nr 100, poz. 908), 2) prognozy oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 51 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), 3) prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z § 11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przedstawiającej zwymiarowane: powierzchnie przeznaczone pod wykup i budowę dróg, ciągów pieszych itp. określoną dla poszczególnych dróg, długości projektowanych sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągowej, 4) wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (jeśli wymagany); 5) innych materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych. jak w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.