Śrem: Kampania promocyjna gminy Śrem pod hasłem I love Śrem na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z projektem jednego wzoru plakatu i wydrukiem w ilości minimum 60 sztuk, w dziesięciu miastach w Wielkopolsce tj.: Poznań, Piła, Leszno, Jarocin, Środa Wlkp., Września, Gostyń, Kalisz, Konin, Oborniki Wlkp.
Numer ogłoszenia: 62773 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Śremie , pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. (061) 2835225 w. 104, faks 061 2835337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjna gminy Śrem pod hasłem I love Śrem na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z projektem jednego wzoru plakatu i wydrukiem w ilości minimum 60 sztuk, w dziesięciu miastach w Wielkopolsce tj.: Poznań, Piła, Leszno, Jarocin, Środa Wlkp., Września, Gostyń, Kalisz, Konin, Oborniki Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie jednego wzoru plakatu oraz przeprowadzenie dwumiesięcznej kampanii reklamowej Śremu w oparciu o najpowszechniejsze nośniki reklamowe typu billboard 5,04 m x 2,38 m wraz z wydrukiem plakatu w ilości minimum 60 sztuk w związku z realizacją kampanii promocyjnej gminy Śrem w dziesięciu miastach w Wielkopolsce tj.: Poznań, Piła, Leszno, Jarocin, Środa Wlkp., Września, Gostyń, Kalisz, Konin, Oborniki Wlkp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Kampania promocyjna przeprowadzona będzie w terminie od 1 sierpnia 2011 r. do 30 września 2011 r.: Zamawiający wymaga, aby kampania promocyjna Śremu była prowadzona w oparciu o najpowszechniejsze nośniki reklamowe typu billboard 5,04 m x 2,38 m wraz z wydrukiem plakatu w ilości minimum 60 sztuk wg przygotowanego przez Wykonawcę projektu w związku z realizacją kampanii promocyjnej gminy Śrem w dziesięciu miastach w Wielkopolsce tj.: Poznań, Piła, Leszno, Jarocin, Środa Wlkp., Września, Gostyń, Kalisz, Konin, Oborniki Wlkp. Liczba billboardów w poszczególnych grupach miast powinna stanowić określony procent wszystkich oferowanych billboardów: 1) Poznań - minimum 18 2) Piła, Leszno, Kalisz, Konin - minimum 5 w każdym mieście 3) Gostyń, Środa Wlkp., Września, Jarocin, Oborniki Wlkp. - minimum 2 w każdym mieście W projekcie plakatu Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania logo I love Śrem i materiału zdjęciowego przekazanego przez Zamawiającego. Wykonawca ma prawo do wcześniejszego zapoznania się z materiałem zdjęciowym. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wstępnego projektu plakatu w terminie do 21 dni od podpisania umowy. Ostateczny projekt plakatu, po uwzględnieniu wszystkich uwag i poprawek Zamawiającego, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie do 10 lipca 2011 r. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia plakatów z billboardów po terminie trwania kampanii..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 79.34.14.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się pobierania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srem.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Pl. 20 Paźdzernika 1 63-100 Śrem pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski Pl. 20 Paźdzernika 1 63-100 Śrem pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie