Śrem: Budowa drogi w Dalewie etap I - 2gi przetarg
Numer ogłoszenia: 283350 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Śremie , pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. (061) 2835225 w. 104, faks 061 2835337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi w Dalewie etap I - 2gi przetarg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa drogi gminnej klasy L w Dalewie gmina Śrem. Zakres opracowania obejmuje odcinek od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4068 Dalewo - Mórka (km 0+000) do skrzyżowania z drogą gminną Dalewo - Mórka (km 1+277) i dalej do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 432 Leszno - Śrem. W projekcie uwzględniono również włączenie drogi gminnej Dalewo-Mórka do drogi wojewódzkiej nr 432 na odcinku o długości 0,066km. Łączna długość dróg do rozbudowy wynosi 1,277+0,066= 1,343km. Zakres I etapu inwestycji obejmuje odcinek drogi od km 0+000 do km 0+210: - budowę drogi o nawierzchni z brukowej kostki betonowej szarej (bez chodników i bez wymiany istn. krawężników) oraz ścieków przykrawężnikowych z kostki brukowej - regulację rowu melioracyjnego R-2 wraz z przebudową przepustu Ø 60cm o długości 10m - budowę kanalizacji deszczowej z rur PP 2K Ø 400mm z prefabrykowanymi studniami kontrolnymi Ø 1000mm i studzienkami ściekowymi Ø 500mm na odcinku od wylotu do km 0+212 (z zaślepieniem kanału korkiem) - przebudowę urządzeń telekomunikacyjnych (odcinek od km 0+000 do km 0+210) - wymianę 2 węzłów wodociągowych na skrzyżowaniu z drogą powiatową Dalewo - Mórka - oznakowanie pionowe i poziome (organizacja ruchu) na odcinku od km 0+000 do km 0+210. Na wniosek Inwestora wprowadzono zmiany w konstrukcji nawierzchni jezdni: - warstwa wzmacniająca podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5Mpa i grubości warstwy 15cm - podbudowa z chudego betonu o grubości warstwy 25cm (zamiast podbudowy z kruszywa łamanego) - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm na podsypce cem-piask. grub 4cm. Po stronie lewej należy ustawić krawężniki betonowe ścięte o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej. W I etapie realizacji nie planuje się budowy chodnika po stronie lewej. Po stronie prawej pozostawiono istn. krawężnik betonowy i chodnik z kostki brukowej betonowej (o szerokości ok. 1,25m). Po obu stronach jezdni należy wykonać już w I etapie wjazdy bramowe z kostki brukowej betonowej grafitowej o grub. 8cm na podsypce cem-piask. i podbudowie z chudego betonu grub. 15cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodny jest z opisami zawartymi w dokumentacjach projektowych dla przedmiotowych ulic.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.31.40.00-1, 45.23.12.20-3, 45.23.32.20-7, 45.23.13.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiany zakresu zadań powierzonych podwykonawcy; - zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów w tym zakresie; - zmiany terminu realizacji umowy. - zmiana ilości części płatności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srem.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie