Śrem: Pielęgnacja i bieżące utrzymanie zieleni wzdłuż ciągu pieszo - rowerowego nad rzeką Wartą w Śremie - Promenada oraz ul. Nadbrzeżna wraz z utrzymaniem czystości i porządku utwardzonej nawierzchni ciągu
Numer ogłoszenia: 61212 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Śremie , pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. (061) 2835225 w. 104, faks 061 2835337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja i bieżące utrzymanie zieleni wzdłuż ciągu pieszo - rowerowego nad rzeką Wartą w Śremie - Promenada oraz ul. Nadbrzeżna wraz z utrzymaniem czystości i porządku utwardzonej nawierzchni ciągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie prac związanych z: a) całoroczną pielęgnacją zieleni oraz utrzymaniem czystości wzdłuż ciągu pieszo - rowerowego nad rzeką Wartą - Promenada oraz wzdłuż ul. Nadbrzeżnej w Śremie: - pielęgnacją roślin (m.in. podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, uzupełnianie brakujących roślin, grabienie i usuwanie liści w okresach wiosennym i jesiennym, itp.) - pow. terenu zielonego wzdłuż Promenady wynosi 5.500 m2 , natomiast wzdłuż ul. Nadbrzeżnej 8.350 m2, - utrzymaniem czystości i porządku na terenach zielonych - koszeniem trawy w okresie wegetacyjnym (utrzymywanie wysokości trawy w granicach 8 cm), - zamiataniem nawierzchni Promenady (pow. 2000 m2), w tym także odśnieżaniem w okresie zimowym, - zamiataniem nawierzchni ciągu pieszo rowerowego wzdłuż ul. Nadbrzeżnej (pow. 3350 m2) - z wyłączeniem odśnieżania, - codziennym usuwaniem śmieci z koszy, jak również opróżnianiem psich stacji, - bieżącymi naprawami, uzupełnianiem ubytków, malowaniem oraz myciem koszy, psich stacji i ławek w zależności od potrzeb, - całorocznym wykonywaniem zabiegów pielęgnacyjnych na drzewach i krzewach (usuwanie suchych gałęzi), - wymianą piasku w piaskownicy na placu zabaw dwa razy w roku w miesiącach maj i sierpień, a później uzupełnianie wg potrzeb (piasek płukany frakcji 0,2 mm lub żwirek 2 - 8 mm), - utrzymaniem czystości i porządku na terenie placu zabaw - konserwacja urządzeń zabawowych, w tym dbałość o estetykę i stan techniczny urządzeń (odmalowanie 1 raz w roku, w miesiącu czerwcu w istniejącej kolorystyce, farbami impregnacyjno - dekoracyjnymi przeznaczonymi do użytku zewnętrznego. Urządzenia należy uprzednio oczyścić z pozostałości starej farby), - obsługą porządkową podczas trwania imprezy kulturalnej organizowanej na Promenadzie w mies. wrześniu, tj.: sprzątanie bieżące Promenady oraz ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż ul. Nadbrzeżnej w trakcie trwania imprezy oraz po jej zakończeniu, rozstawienie dodatkowych koszy na śmieci/stojaków z workami na śmieci, opróżnianie wszystkich koszy na terenie Promenady, wywóz i składowanie nieczystości stałych; b) całoroczną pielęgnacją dwóch przyczółków z tablicami pamiątkowymi (o pow. ok. 30 m2) przy Moście 23 Stycznia. Zadanie obejmuje niezbędne roboty związane z: - pielęgnacją roślin (m.in. podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, uzupełnianie brakujących roślin, uzupełnianie kory), - odmalowanie w istniejącej kolorystyce filarów na których zawieszone są pamiątkowe tablice - raz w roku; c) całorocznym utrzymaniem obiektów - 2 szt. witaczy gminy Śrem, usytuowanych w pasie drogowym drogi wojewódzkiej 434 przy wjeździe do miejscowości Zbrudzewo - nr działki 338/1 w obrębie ewidencyjnym Zbrudzewo oraz w pasie drogowym w obrębie skrzyżowania drogi wojewódzkiej 434 oraz drogi wojewódzkiej 436 (skrzyżowanie ul. Gostyńska oraz ul. Rolna w Śremie) - nr działki 77/1 w obrębie ewidencyjnym Śrem. Zadanie obejmuje niezbędne roboty związane z: - utrzymaniem czystości obiektów (mycie) oraz terenu przyległego wraz z koszeniem trawy wokół obiektu (w promieniu 3 m od obrysu obiektu), - wykonywanie okresowych przeglądów napraw i konserwacji obiektów; d) utrzymaniem w czystości 12 tablic informacyjnych na miejskiej trasie turystycznej po prawobrzeżnym Śremie, usytuowanych w następujących punktach miasta: - przystań kajakowa nad Wartą, - ul. Wyszyńskiego przy latarni gazowej z postacią Dziewczynki z Zapałkami, - przy ul. Wyszyńskiego - Kościół Św. Ducha, - przy budynku SBL-u im. Ks. P. Wawrzyniaka, - przy Kościele Farnym, - Rynek, - przy Liceum Ogólnokształcącym, - przy Kościele Pofranciszkańskim, - przy ul. Piłsudskiego (w pobliżu przystanku autobusowego/narożnik Szkolnej i Piłsudskiego) - tablica Stanisława Chudoby - przy ul. Piłsudskiego/Dąbrowskiego, - Stary Rynek, - przyczółek mostowy, oraz utrzymaniem w czystości 4 szt. szklanych tablic informacyjno - historycznych prezentujących nieistniejące budynki, usytuowanych w następujących punktach miasta: - na Pl. 20 Października, - przy ul. Wyszyńskiego, - przy ul. Mickiewicza, - przy ul. Piłsudskiego/Dąbrowskiego, Zadanie obejmuje niezbędne roboty związane z: utrzymaniem w czystości tablic tj. mycie tablic 4 razy w roku w miesiącach: kwiecień/czerwiec/sierpień/październik..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2 500.00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oceny ofert będą brane osoby, które są objęte umową z Centrum Integracji Społecznej, lub też są zatrudnione przez Centrum Integracji Społecznej lub w Klubie Integracji Społecznej. Nalezy przedłozyć kserokopie takich umów, bądź zaświadczenie własciwego CIS lub KIS o zatrudnieniu danej osoby;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srem.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie