II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Zorganizowanie i zarządzanie Strefami Płatnego
Parkowania
Numer referencyjny: BP.271.26.2016.BS
Przed
wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania
ofert częściowychZamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zarządzanie Strefami Płatnego
Parkowania w mieście Śrem, włącznie z dostawą i montażem urządzeń technicznych
oraz ich wyposażeniem 2. Zakres zamówienia: 1) opracowanie projektu organizacji
ruchu dla obszarów podlegających zagospodarowaniu Strefy Płatnego Parkowania z
uwzględnieniem obowiązujących zasady ruchu, ewentualnie z ich modyfikacją. 2)
opracowanie regulaminu SPP, wzorów kart postojowych, abonamentów i
identyfikatorów, co podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 3)
wyposażenie stref w automaty do sprzedaży biletów - parkometry, przy założeniu,
że jeden parkometr obsługuje ok. 25 - 30 miejsc postojowych. 4) wyposażenie
służb kontrolnych w urządzenia do elektronicznego gromadzenia danych oraz w
urządzenia łączności radiowej. 5) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
pod kątem tworzenia SPP zgodnie z opracowanym projektem organizacji ruchu . 6)
odnowienie istniejącego oznakowania na terenie SPP i z nią związanego. 7)
powołanie biura, które będzie odpowiedzialne za całokształt działalności SPP, do
czynności którego m. in. należeć będzie: - wydawanie kart abonamentowych, -
wydawanie identyfikatorów dla mieszkańców - dozór techniczny i naprawy
parkometrów uszkodzonych w ciągu 12 godzin od chwili otrzymania informacji o
usterce, - konserwacja oznakowania poziomego i pionowego, związanego z SPP, -
kontrola uiszczonych opłat przy pomocy powołanej służby parkingowej i
rewindykacja opłat nie uiszczonych, - współpraca ze Strażą Miejską w zakresie
egzekwowania nie uiszczonych opłat (np. zakładanie blokad na koła), -
rozliczanie wpływów za parkowanie z Zamawiającym, - utrzymanie czystości w SPP w
tym również w okresie zimowym usuwanie śniegu, błota pośniegowego i
przeciwdziałanie śliskości, - rozpatrywanie skarg, zażaleń, wniosków i odwołań
od naliczonych opłat. 8) wdrożenie systemu poboru opłat za pomocą telefonów
komórkowych, 9) wdrożenie komputerowego systemu kontroli wniesionych i nie
wniesionych opłat za parkowanie 10) pobieranie opłat za pomocą parkometrów i
telefonów komórkowych, oraz opłat dodatkowych, a następnie przekazywanie ich w
całości Zamawiającemu. 3. Specyfikacja techniczna 1) Parkometry powinny
odpowiadać następującym wymogom: - zgodne ze wszystkimi wymogami i normami
dotyczącymi parkometrów, a w szczególności normy PN-EN 12414:2002, - urządzenie
przeznaczone jest dla SPP na drogach publicznych o dużej rotacji pojazdów, -
urządzenia nie starsze niż 3 lata w chwili rozpoczęcia świadczenia usługi, -
jest przeznaczone do pracy na otwartej przestrzeni w warunkach klimatycznych
temperatury od -25°C do +55°C, - posiada obudowę wykonaną z blachy nierdzewnej
grubości min. 2 mm, odporną na uszkodzenia mechaniczne, pomalowaną farbą odporną
na działanie czynników atmosferycznych, - wyposażone w odporne na włamanie
zamki, chroniące skarbiec na monety przed kradzieżą, - elektroniczny czytnik
monet rozpoznający monety NBP; możliwość przeprogramowania na monety EURO bez
konieczności wymiany wrzutnika i czytnika monet, - parkometr pozwala kierowcy na
anulowanie operacji w dowolnym momencie (przed jej ostatecznym zaakceptowaniem)
i jej powtórzenie, - pozwala na obsługę urządzenia w jednym z 3 języków (polski,
angielski, niemiecki), - posiada wbudowane, wymienne panele informacyjne
zawierające instrukcję użytkowania oraz dane o wysokości opłat za parkowanie i
opłat dodatkowych, - posiada możliwość programowania nastawienia czasowego dla
wnoszenia opłat i sprzedaży biletu parkingowego na określony czas postoju lub na
czas zależny od wniesionej opłaty z uwzględnieniem progresji opłat, - pozwala na
wnoszenie opłat z tzw. przeniesieniem, (tj. przeniesieniem nadpłaty na następny
dzień parkowania jeżeli opłacony czas postoju jest dłuższy od obowiązującego w
danym dniu), - posiada możliwość zaprogramowania dni powszednich, sobót, świąt
oraz okresów czasu letniego i zimowego, - wyposażony w drukarkę termiczną oraz
automatyczną obcinarkę biletów, - posiada zasobnik na bilety o pojemności min.
5000 biletów, - zastosowana technologia druku oraz właściwości papieru muszą
zapewniać trwałość i pełną czytelność informacji wydrukowanych na bilecie przez
okres minimum 5 lat, tak aby bilet mógł w całym tym okresie służyć jako dowód
księgowy, - drukuje na bilecie informacje o wniesieniu opłaty, np.: - data,
godzina i minuta, w której upływa ważność biletu, - data, godzina i minuta, w
której wniesiono opłatę, - kwota wniesionej opłaty, - numer identyfikacyjny
parkometru, - unikalny numer biletu, itp. - posiada system czujników kontrolnych
i monitorowania poszczególnych elementów urządzenia (poziom papieru w zasobniku
lub na rolce, zapełnienie skarbca, naładowanie akumulatora) zapewniających
zewnętrzną sygnalizację w przypadku wystąpienia nieprawidłowości w działaniu
oraz blokadę funkcjonowania w przypadku niedomknięcia drzwiczek, - ewentualny
zanik napięcia nie powoduje zniszczenia bazy danych rozliczeń finansowych, -
urządzenie rejestruje i gromadzi w swojej pamięci dane dotyczące dokonywanych
transakcji oraz innych dokonywanych operacji, - urządzenie umożliwia uzyskiwanie
powyższych danych w formie wydruków na żądanie, - posiada dostęp i możliwość
odczytywania zgromadzonych i zapamiętanych wszystkich danych w formie
elektronicznej przy pomocy urządzeń przenośnych, - jest aktualnie produkowany
seryjnie, - oznakowanie parkometru składa się z słupka mocującego wysokości 3 m.
oraz szyldu informacyjnego z widniejącym napisem "Bilety parkingowe", -
dwuczęściowa obudowa wykonana ze stali nierdzewnej (część górna zawiera
podzespoły techniczne / część dolna zawiera skarbiec), - system opróżniania
skarbca z ryglowaną kasetą wymienną ze stali nierdzewnej; pojemność min. 2500
monet, - musi być zasilany z akumulatora, który dodatkowo ładowany jest przez
baterię słoneczną zintegrowaną z górną częścią obudowy, - w przypadku
konieczności demontażu parkometrów po zakończeniu umowy, koszt z tym związany
leży po stronie Wykonawcy. 2) Rozszerzenie sposobu poboru opłat w Strefach
Płatnego Parkowania o dystrybucję biletów parkingowych za pomocą telefonu
komórkowego. Stworzenie systemu, który umożliwi rozliczenie rzeczywistego czasu
parkowania w Strefie Płatnego Parkowania za pomocą telefonu komórkowego. System
parkowania za pomocą telefonu komórkowego musi spełniać niżej wymienione
warunki: 1 podstawowe informacje dotyczące systemu dystrybucji biletów
parkingowych za pomocą telefonu komórkowego: - system ma działać jako
rozszerzenie sposobu poboru opłat za parkowanie w SPP. - system ma działać na
podstawie aplikacji JAVA oraz przesyłania danych drogą GPRS. 2 kompatybilność: -
system musi działać na wszystkich telefonach komórkowych, które posiadają
możliwość obsługi aplikacji JAVA (MIDP 2.0) oraz posiadają dostęp do Internetu i
przesyłu danych GPRS. - system ma działać niezależnie od rodzaju telefonu i
operatora (nie ma różnicy czy telefon jest na kartę czy na abonament) - należy
wyjść z założenia, iż system w przyszłości będzie można rozszerzyć o np.
dystrybucję biletów komunikacji miejskiej za pomocą telefonu komórkowego -
system musi gwarantować dokładne rozliczenie rzeczywistego czasu parkowania, co
do minuty. 3 wymogi techniczne dotyczące systemu dystrybucji biletów
parkingowych za pomocą telefonu komórkowego Wykonawca systemu musi spełniać
następujące wymogi: - Centrum Komputerowe Stworzenie Centrum Komputerowego,
które zapewni poprawne działanie systemu dystrybucji biletów parkingowych za
pomocą telefonu komórkowego, spełniające wymogi bezpieczeństwa zawarte poniżej -
wymogi bezpieczeństwa Centrum Komputerowego a) system musi gwarantować wysoki
poziom zabezpieczeń dla przesyłanych danych osobowych oraz połączeń z
Internetem. b) wszelkie zbierane dane osobowe muszą być przetwarzane i
przechowywane w sposób zgodny z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie
Danych Osobowych. c) Centrum Komputerowe musi gwarantować wysoki poziom
zabezpieczeń technicznych, chroniących przed utratą danych lub przerwą w
działaniu komputerów serwerowych oraz całego systemu. Wymogi zabezpieczeń
technicznych Centrum Komputerowego określa opis środków technicznych i
organizacyjnych zastosowanych w celach określonych w art. 36-39 ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. - przygotowanie odpowiedniego
oprogramowania na telefon, do rozliczania rzeczywistego czasu parkowania
(pobierania biletu parkingowego) Należy przygotować odpowiednie oprogramowanie,
bazujące na aplikacji JAVA, instalowane na telefonie komórkowym, które będzie
współpracować ze wszystkimi telefonami komórkowymi posiadającymi obsługę
aplikacji JAVA oraz dostęp do Internetu i możliwość przesyłania danych GPRS.
Ponadto oprogramowanie to musi spełniać następujące warunki: a) program
instalowany na telefonie musi być przejrzysty oraz łatwy w obsłudze b) musi
umożliwiać pobieranie biletu parkingowego c) musi gwarantować zakończenie
parkowania w dowolnym momencie, rozliczając parkującego co do minuty d) na
bilecie muszą być zawarte informacje dotyczące: miejsca, strefy, rozpoczęcia i
zakończenia czasu parkowania, nr. rej. samochodu, dla którego wykupiono bilet,
szacowanej opłaty za wykupiony bilet. e) stan procesu parkowania musi być
możliwy do wywołania w każdej chwili, aby np. zobaczyć czy proces parkowania nie
zakończył się. f) w razie nie zakończenia parkowania, system musi automatycznie
zakończyć naliczanie czasu parkowania, po upływie zadeklarowanego przez kierowcę
czasu g) w ustawieniach programu na telefonie musi istnieć możliwość wyboru
odpowiedniego samochodu, miasta, strefy parkowania oraz przewidywanego czasu
parkowania. h) do jednego użytkownika systemu może przyporządkować wiele
pojazdów. i) kierowca musi otrzymać potwierdzenie pobrania biletu parkingowego
na telefon komórkowy w postaci biletu wirtualnego j) każdy bilet musi mieć
indywidualny, niepowtarzalny, nieedytowalny numer, nadawany przez system w celu
jego ewidencji k) ograniczenie czasu parkowania musi następować według
następujących kroków: - 1 godzina - 2 godziny - 4 godziny - bilet dzienny
Odpowiednie przedłużenie czasu następuje o 1 lub 2 godziny, aż do momentu
uzyskania limitu dziennego działania strefy. Wtedy system automatycznie
zaoferuje bilet całodobowy. Należy uwzględnić minimalny czas parkowania oraz
stawki opłat według uchwały rady miasta l) maksymalny czas parkowania to 1
dzień. Po tym czasie nastąpi automatyczne zakończenie parkowania. m) w celu
zapewnienia maksymalnej wydajności oraz sprawności systemu, a także
zaoszczędzenia kosztów po stronie użytkownika wybór biletu, taryfy oraz strefy
parkowania musi następować przed połączeniem się z serwerem, na poziomie
aplikacji w telefonie. n) system musi dać klientowi możliwość - opcjonalnie za
dodatkową opłatą - otrzymania SMS, który będzie informował o kończącym się
czasie parkowania / kończących się środkach na koncie Prepaid. o) należy
stworzyć także odpowiednie, kompatybilne oprogramowanie dla urządzeń poboru
danych, kontrolerów, które na bieżąco będą w stanie sprawdzić, czy dany kierowca
ma aktualny bilet, czy też nie. 4 portal rejestracyjny w Internecie Należy
stworzyć portal internetowy do rejestracji użytkowników w systemie: a) portal
musi gwarantować odpowiednio wysoki poziom zabezpieczeń dla przesyłu danych
(zabezpieczenie poprzez odpowiednie protokoły) b) klient może się zarejestrować
w portalu za pomocą hasła oraz nazwy użytkownika i utworzyć konto użytkownika, a
następnie podać wszystkie niezbędne dane, aby móc korzystać z systemu
rozliczania rzeczywistego czasu parkowania (nazwisko, miasto, wybór płatności,
nr telefonu komórkowego, nr rejestracyjny samochodu itp.) c) portal musi być
osiągalny z każdego komputera, posiadającego dostęp do Internetu. Wykonawca musi
udostępnić możliwość zalogowania i zarejestrowania się klientów do systemu w
biurze SPP. d) klient musi mieć możliwość przejrzenia w portalu, na swoim koncie
użytkownika, całej historii pobranych biletów oraz rachunków za nie. e) podczas
rejestracji w portalu rejestracyjnym, klient musi sprawdzić kompatybilność
swojego telefonu, czy jest w stanie korzystać z systemu rozliczania
rzeczywistego czasu parkowania. 5 strona informacyjna WWW Należy stworzyć stronę
internetową WWW, aby każdy miał możliwość zasięgnięcia informacji o systemie
rozliczania rzeczywistego czasu parkowania 6 infolinia Należy stworzyć
infolinię, która w pierwszej linii będzie źródłem pomocy dla użytkowników
systemu: a) personel musi być dobrze przeszkolony, aby był w stanie pomóc
klientom, posiadającym różne modele telefonów komórkowych np. w instalacji
aplikacji do parkowania na telefon, konfiguracji telefonu itp. b) w tym celu
należy stworzyć schemat działania infolinii, w celu usprawnienia jej działania w
zakresie pomocy dla użytkowników systemu. 7 rejestracja Podczas rejestracji w
systemie każdy klient otrzyma swoje indywidualne konto bankowe, na które to
konto klient będzie wpłacał pieniądze będące opłatą za parkowanie w systemie
Prepaid. Numer konta jest stały i będzie on przekazany klientowi w czasie
rejestracji w portalu rejestracyjnym systemu. 8 rozliczenie Po okresie
rozliczeniowym należy przelać pieniądze z kont klientów na konto miasta: a)
system musi umożliwiać wgląd do historii wszystkich procesów parkowania, wraz z
ich rozliczeniami, b) Wykonawca systemu nie może mieć dostępu do kont klientów,
c) dokładny wgląd do historii wszystkich procesów parkowania, wraz z ich
rozliczeniami musi być zagwarantowany w razie kontroli, d) w normalnym przypadku
należy drukować zestawienia rachunków za konkretne okresy rozliczeniowe. 9
kontrola Kontrola następuje po wprowadzeniu nr rejestracyjnego samochodu przez
kontrolera do urządzenia poboru danych. Procedura w przypadku braku biletu
parkingowego za szyba samochodu: - kontroler wprowadza nr tablic rejestracyjnych
samochodu do swojego urządzenia poboru danych, - następuje wysłanie zapytania do
serwera Online (przesył danych GPRS) czy kierowca jest użytkownikiem systemu i
czy posiada aktywny bilet, - użytkownik należy do systemu; ma aktywny bilet -
Kontroler otrzymuje informacje od systemu (transmisja GPRS) na swoje urządzenie
przenośne, iż użytkownik należy do systemu i ma aktywny bilet parkingowy, - nie
ma użytkownika w systemie lub Użytkownik jest zarejestrowany, ale jego bilet
parkingowy w systemie jest nieaktualny - Kontroler otrzymuje informacje od
systemu na swoje urządzenie przenośne (transmisja GPRS), iż użytkownik należy do
systemu i ma nieaktywny bilet parkingowy lub, że użytkownik nie należy do
systemu; Kontroler rozpoczyna procedurę informacji o wykroczeniu: zrobienie
zdjęć pojazdu, wystawienie zawiadomienia o niezapłaceniu za parkowanie,
przesłanie zdjęć i danych pojazdu do biura SPP. 3) Prowadzenie kontroli
wnoszenia opłat parkingowych: 1 rejestrowanie wykroczeń polegających na
nieopłaceniu lub przekroczeniu czasu opłaconego postoju za pomocą komputerów
przenośnych. Każdy zapis wykroczenia musi zawierać informacje, które umożliwi
zapisać w pamięci oprogramowanie urządzeń rejestrujących następujących danych
dotyczących wykroczeń drogowych polegających na postoju bez wniesienia opłaty (z
przekroczonym czasem opłaconego parkowania): - numer rejestracyjny pojazdu - typ
pojazdu (osobowy / ciężarowy) - marka pojazdu - kolor pojazdu - numer
wystawionego wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej z tytułu nieuiszczenia
opłaty za postój (przekroczenia czasu parkowania) - taryfa opłaty dodatkowej -
identyfikator osoby wystawiającej wezwanie - data i godzina wystawienia wezwania
- ulica na której zaparkowany był pojazd - numer najbliższego budynku - inne,
dodatkowe uwagi 2 wykonywanie dokumentacji fotograficznej potwierdzającej datę i
miejsce postoju. Fotografia winna wyraźnie wskazywać datę i godzinę postoju,
numer rejestracyjny pojazdu, charakterystyczny element infrastruktury. 3
wypisywanie zawiadomień o obowiązku wniesienia opłaty dodatkowej z tytułu
wykroczenia na drukach wezwań. 4) Zorganizowanie w biurze SPP systemu
elektronicznej ewidencji danych dotyczących zarejestrowanych wykroczeń i
wydawanych abonamentów. Ewidencja ma być prowadzona w postaci komputerowych baz
danych obsługiwanych z poziomu wyspecjalizowanego oprogramowania do zarządzania
strefami parkingowymi i wspomagania egzekucji opłat. Oprogramowanie to musi
spełniać następujące wymagania: 1 baza danych musi pracować przy wykorzystaniu
SQL Server, 2 możliwość obsługi wielostanowiskowej, 3 możliwość wyboru
współpracy z ręcznymi rejestratorami danych lub urządzeniami typu PDA z
oprogramowaniem typu Microsoft Mobile 2003 albo Microsoft Mobile 2005 lub
Microsoft Windows CE 4.1 albo Microsoft CE 5.0., 4 zintegrowane w bazie danych
oprogramowanie ręcznych rejestratorów danych z możliwością wgrywania
oprogramowania do nowo zakupionych urządzeń bezpośrednio z programu z
uwzględnieniem wszystkich słowników oraz oprogramowania podstawowego dla danego
urządzenia, 5 możliwość bezpośredniego zgrywania danych do bazy danych z
ręcznych rejestratorów danych lub PDA wraz ze zdjęciami, 6 wydruk gotowego
Formularza CEPiK z automatycznym jego wypełnieniem, zakreślaniem opcji i
wprowadzeniem danych, np. numeru rejestracyjnego, 7 integrowanie zdjęć pojazdów
z nieopłaconą opłatą parkingową bezpośrednio w bazie danych ich wydruk np. na
upomnieniach, 8 możliwość zmiany rozdzielczości zdjęć w bazie danych, 9
ewidencja abonamentów i winiet, 10 możliwość wprowadzania obszaru ograniczenia
ważności winiet dla mieszkańców, 11 raport sprzedaży i utargu dziennego opłat
wszystkich rodzajów uiszczanych opłat, 12 szybkie i komfortowe wyszukiwanie
informacji adekwatnie do wyszukiwarek internetowych (jedno pole dla szukanych
argumentów), 13 możliwość samodzielnej zmiany tekstów wydruków seryjnych, 14
funkcje archiwizacji bazy danych (backup) z tworzeniem skompresowanego pliku
(np. ZIP) w folderze, którego nazwa odpowiada dokładnej dacie przeprowadzenia
archiwizacji, 15 import i export danych z wraz z zintegrowanymi w bazie danych
zdjęciami, 16 możliwość administrowania prawa dostępu do programu dla różnych
użytkowników, 17 możliwość grupowego wydruku wezwania lub upomnienia dla
pojazdów z nieopłaconą opłatą z ilością wykroczeń Np.: 2,5,10 lub więcej. Wybór
rodzaju wydruku ustalany jest każdorazowo przez użytkownika, 18 każdy moduł bazy
danych powinien umożliwiać użytkownikowi pracę w sposób niezależny od stanu
pozostałych modułów bazy danych nawet przy korzystaniu z tych samych danych
źródłowych gromadzonych we wspólnych tabelach, 19 możliwość wprowadzania uwag do
każdego wykroczenia, 20 pełna historia systemu w postaci pliku logowania
uwzględniającego wykonywane ważne czynności użytkowników np. zmianę statusu
wykroczenia z nieopłaconego na umorzony z dokładną datą zaistniałej zmiany, 21
Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje identyczne oprogramowanie w siedzibie
Zamawiającego i będzie przekazywał mu w okresach co 6 tygodni wszystkie
zgromadzone dane w formie elektronicznej (płyty CD / DVD). 4. Demontaż, montaż,
wymiana i przestawianie parkometrów: 1) Wykonawca zobowiązany jest stosownie do
poleceń Zamawiającego do wyłączenia parkometrów z ruchu i ich demontażu.
Tymczasowe wyłączenie z ruchu, np. wskutek robót budowlanych, imprez lub innych
wydarzeń, dokonywane jest w porozumieniu z Zamawiającym. Parkometry, których nie
można od razu ponownie wykorzystać w innym miejscu, składowane są przez
Wykonawcę i w razie potrzeby ponownie montowane i uruchamiane w miejscu
określonym przez Zamawiającego. 2) parkometry tymczasowo wyłączone z działania
należy przykryć, czasowo wyłączyć z zasilania lub programowo zablokować z
wyświetleniem stosownego komunikatu i ponownie uruchomić dopiero na podstawie
odpowiedniego polecenia Zamawiającego. Koszty składowania parkometrów ponosi
Wykonawca. 5. Nabycie, montaż i demontaż znaków drogowych i innych urządzeń
drogowych: 1) Wykonawca nabywa wszelkie znaki drogowe i konieczne urządzenia
drogowe wraz z niezbędnymi słupkami i materiałami mocującymi oraz zapewnia
oznakowanie jezdni zgodnie z obowiązującymi przepisami i uzgodnieniami z
właściwym organem zarządzającym ruchem oraz dotyczącymi odpowiedniej jakości. 2)
Wykonawca montuje znaki drogowe i inne urządzenia drogowe zgodnie z
rozporządzeniem właściwego organu zarządzającego ruchem, dokonuje w razie
potrzeby ich tymczasowego przykrycia lub je usuwa. 3) Każde wykonanie
rozporządzeń organu zarządzającego ruchem, w szczególności montaż i ustawienie
znaków lub urządzeń drogowych przez Wykonawcę wymaga odbioru ze strony organu
zarządzającego ruchem. 6. Ustawianie znaków i urządzeń drogowych: 1) Wykonawca
gwarantuje stałą gotowość operacyjną parkometrów dzięki sprawnej obsłudze
konserwacyjno - remontowej. Obejmuje ona m. in. regularne czyszczenie
parkometrów, usuwanie szkód spowodowanych uszkodzeniem, kradzieżą oraz zakupy
uzupełniające. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wszelkich awarii w ciągu 12
godzin. Parkometry nie funkcjonujące należy oznakować zgodnie z wytycznymi
Zamawiającego. 2) Wykonawca powinien w taki sposób ustawić, utrzymać, czyścić
lub w razie potrzeby wymienić swoje urządzenia oraz znaki drogowe wraz z
oznakowaniem poziomym jezdni i innymi urządzeniami drogowymi, aby odpowiadały
one wymogom bezpieczeństwa i porządku w rozumieniu przepisów prawnych oraz
regułom techniki. Zmiany techniczne w parkometrach wymagają zgody Zamawiającego.
3) Wykonawca informuje Zamawiającego o zakłóceniach występujących w pracy
parkometrów oraz terminie usunięcia zakłóceń. Zamawiającego należy niezwłocznie
powiadomić o nadzwyczajnych zdarzeniach, zwłaszcza w razie podejrzenia dokonania
czynów karalnych z związku z SPP. 7. Własność wyposażenia drogowego: 1)
parkometry, urządzenia do elektronicznego gromadzenia danych oraz urządzenia
łączności radiowej pozostają własnością Wykonawcy w okresie trwania umowy oraz
po jej zakończeniu. 2) oprogramowanie ewidencji wpływów i opłat nie uiszczonych
zamontowane w siedzibie Zamawiającego oraz pozostałe znaki i urządzenia drogowe,
które w związku z kompleksowym zagospodarowaniem powierzchni SPP zostały
wprowadzone i uzgodnione przez organ zarządzający ruchem, przechodzą w chwili
ich montażu i odbioru na własność Zamawiającego. 8. Materiały niezbędne do
wykonania zadania zabezpiecza wykonawca, których wartość należy wkalkulować w
ofercie przetargowej.
II.5) Główny kod CPV:
98351000-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli
zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
769087.14
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub
dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym
okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: rozszerzenie zakresu usług maksymalnie o 20 % wartości
zamówienia podstawowego, poprzez zorganizowanie strefy płatnego parkowania na
dodatkowych ulicach;
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie
lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia:
31-12-2020
II.9) Informacje dodatkowe: