IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda
wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia
oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z
jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana
minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców
0
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na
temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego
systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych
katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja
elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych
wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:nie
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu
aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku
aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych
w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji
wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o
której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniemMinimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na
podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu
konkurencyjnegoOpis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o
sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla
wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w
celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat
etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje
na temat partnerstwa innowacyjnegoElementy opisu przedmiotu zamówienia
definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert
podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na
której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest
dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i
identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne
urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji
elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin
otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji
elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które
zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego,
albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) stawki podatku od
towarów i usług - wynagrodzenie zostanie podwyższone lub obniżone o kwotę w
wysokości równej różnicy pomiędzy wysokością stawki podatku obowiązującą w
chwili zawarcia umowy oraz zmienioną wysokością stawki podatku, 2) wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę -
wynagrodzenie zostanie podwyższone lub obniżone o kwotę odpowiadającą iloczynowi
a) liczby pracowników otrzymujących najniższe wynagrodzenie biorących udział w
wykonaniu zamówienia stosownie do wykazu osób złożonego w ofercie, b) liczby
miesięcy pozostałych do zakończenia okresu trwania umowy, c) oraz kwoty będącej
iloczynem różnicy pomiędzy dotychczasowym najniższym wynagrodzeniem za pracę, a
wynagrodzeniem za pracę w nowej wysokości, oraz udziału procentowego kosztów
pracowniczych w kosztach zamówienia - zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający
zastrzega, że liczba pracowników, o której mowa w lit a dotyczy tylko
pracowników Wykonawcy, waloryzacja umowy nie dotyczy podwykonawców. 3) zasad
podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości
stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wynagrodzenie zostanie
podwyższone lub obniżone o kwotę stanowiącą będącą iloczynem: a) liczby osób
biorących udział w wykonaniu zamówienia (zgodnie z wykazem osób załączonym do
oferty wykonawcy), b) liczby miesięcy pozostałych do zakończenia okresu trwania
umowy, c) oraz kwoty różnicy pomiędzy dotychczas ponoszonymi kosztami z tego
tytułu, a zmienionymi kosztami - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty
wykonania zamówienia przez wykonawcę na jego pisemny wniosek zawierający
uzasadnienie wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia. W przypadku obniżenia
kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę waloryzacja wynagrodzenia następuje
w formie pisemnego oświadczenia Zamawiającego. 4) w przypadkach określonych w
art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o
charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące
ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin składania
ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
20-12-2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu
na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin
związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub
prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6)
Informacje dodatkowe: