Rozpatrywanie skarg

Rozpatrywanie skarg

 

Wymagane dokumenty :

Skargę można wnieść ustnie lub na indywidualny wniosek.

 
 

Opłaty :

Bez opłat

 
 

Ulgi :

Nie stosuje się.

 
 

Miejsce złożenia :

Kancelaria Urzędu Miejskiego w Śremie – Zespół Obsługi Klienta, pokój nr 01 (parter),
Pl. 20 Października 1,
63 – 100 Śrem

 
 

Termin załatwienia sprawy :

- do 30 dni

 
 

Komórka odpowiedzialna :

1. Burmistrz jeżeli skarga dotyczy pracownika Urzędu Miejskiego.

2. Przewodniczący Rady Miejskiej jeżeli skarga dotyczy Burmistrza lub kierownika gminnej jednostki organizacyjnej.

 
 

Tryb odwoławczy :

Nie ma zastosowania.

 
 

Dodatkowe informacje :

W przypadku złożenia skargi na pracownika Urzędu Miejskiego Burmistrza może powierzyć rozpatrzenie skargi Naczelnikowi Pionu, Skarbnikowi Gminy, Sekretarzowi Gminy lub Zastępcom Burmistrza.

Wytworzył:
Grażyna Kubera - inspektor PAO
Udostępnił:
Dorota Tomyślak
(2005-11-15 10:03:50)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Zadrożna
(2016-10-18 07:22:46)