1. Wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego – dotychczasowa ścieżka awansu:
2. Wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego – nowa ścieżka awansu:
Opłaty za zezwolenia, licencje:
Nie dotyczy
Opłata skarbowa:
Bez opłat
W przypadku wydania decyzji odmownej opłata skarbowa - 17,00 zł za potwierdzenie ostateczności lub prawomocności decyzji - druk do pobrania
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Śremie,
Zespół Obsługi Klienta, pokój nr 01
ul. Plac 20 Października 1
63 – 100 Śrem
Termin załatwienia sprawy:
1. Nauczycielom, którzy złożą wnioski o podjęcie postępowania egzaminacyjnego do dnia 30 czerwca danego roku, Burmistrz Śremu wydaje decyzję o nadaniu lub o odmowie nadania stopnia awansu zawodowego w terminie do dnia 31 sierpnia danego roku.
2. Nauczycielom, którzy złożą wnioski o podjęcie postępowania egzaminacyjnego do dnia 31 października danego roku, Burmistrz Śremu, wydaje decyzję o nadaniu lub o odmowie nadania stopnia awansu zawodowego w terminie do dnia 31 grudnia danego roku.
Komórka odpowiedzialna:
Pion Edukacji i Usług Społecznych
Zespół Edukacji
tel. 61 28 47 168
Tryb odwoławczy:
Od decyzji wydanej w formie aktu nadania przysługuje odwołanie do Kuratorium Oświaty w Poznaniu, za pośrednictwem Burmistrza Śremu, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Dodatkowe informacje:
Brak