Postępowanie egzaminacyjne na stopień nauczyciela mianowanego

1. Wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego – dotychczasowa ścieżka awansu:

- druk do pobrania .doc


2. Wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego – nowa ścieżka awansu:

- druk do pobrania .doc

 

Opłaty za zezwolenia, licencje:

Nie dotyczy 
 

Opłata skarbowa:

Bez opłat
W przypadku wydania decyzji odmownej opłata skarbowa - 17,00 zł za potwierdzenie ostateczności lub prawomocności decyzji - druk do pobrania
 
 

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miejski w Śremie,
Zespół Obsługi Klienta, pokój nr 01
ul. Plac 20 Października 1
63 – 100 Śrem 


 Termin załatwienia sprawy:

1. Nauczycielom, którzy złożą wnioski o podjęcie postępowania egzaminacyjnego do dnia 30 czerwca danego roku, Burmistrz Śremu wydaje decyzję o nadaniu lub o odmowie nadania stopnia awansu zawodowego w terminie do dnia 31 sierpnia danego roku. 
2. Nauczycielom, którzy złożą wnioski o podjęcie postępowania egzaminacyjnego do dnia 31 października danego roku, Burmistrz Śremu, wydaje decyzję o nadaniu lub o odmowie nadania stopnia awansu zawodowego w terminie do dnia 31 grudnia danego roku.
 

Komórka odpowiedzialna:

Pion Edukacji i Usług Społecznych
Zespół Edukacji
tel. 61 28 47 168

 

Tryb odwoławczy:

Od decyzji wydanej w formie aktu nadania przysługuje odwołanie do Kuratorium Oświaty w Poznaniu, za pośrednictwem Burmistrza Śremu, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

 
Dodatkowe informacje:

Brak

Wytworzył:
Ewelina Springer-Kobus
(2025-06-23)
Udostępnił:
Zadrożna Agnieszka
(2016-06-14 14:43:16)
Ostatnio zmodyfikował:
Wartecki Adrian
(2025-06-23 14:15:36)