Usuwanie odpadów zawierających azbest w 2025 roku
Zainteresowani mogą składać wnioski od 18.07.2025 r. do 14.08.2025 r. na obowiązującym formularzu wniosków wraz z załącznikami.
Realizacja zadania obejmie: zabezpieczenie, zważenie, załadunek, transport i przekazanie odpadów do unieszkodliwienia.
Planowany termin zakończenia zadania to 15 października 2025 r.
Wymagane dokumenty:
Dokumenty dodatkowe – dotyczy pomocy de minimis:
Opłaty za zezwolenia, licencje:
Nie dotyczy.
Opłata skarbowa:
Bez opłat
Miejsce złożenia dokumentów:
Komórka odpowiedzialna:
Zespół Ochrony Środowiska, pokój nr 33
tel. 61 28 47 138
tel. 61 28 47 159
tel. 61 28 47 140
Tryb odwoławczy:
Nie ma zastosowania
Dodatkowe informacje:
Zasady, tryb realizacji i sposób finansowania zadania określa uchwała Nr 161/XVI/2025 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 26 czerwca 2025 r. (Dz. Urz. Woj. Wielk. poz. 5437) dostępna pod linkiem: https://edziennik.poznan.uw.gov.pl/legalact/2025/5437/.