Wpis do rejestru działalności regulowanej na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych
- Wniosek - druk do pobrania
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej
- Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (zgodne z art. 9c ust. 4 i ust. 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 z późn. zm.)
Opłaty:
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych podlega opłacie skarbowej w wysokości:
50,00 zł – za wpis do rejestru działalności regulowanej stosownie do Załącznika części I ust. 36 pkt 9a do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 z późn. zm.),
25,00 zł – (tj. 50% stawki określonej od wpisu),- za zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej, dotyczącej rozszerzenia zakresu działalności objętej wpisem stosownie do Załącznika części I ust. 37 pkt 1 do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 z późn. zm.),
17,00 zł – za pełnomocnictwo
Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Urzędu Miejskiego w Śremie
Zespół Obsługi Klienta pokój nr 01 (parter)
Plac 20 Października 1, 63 – 100 Śrem
Termin załatwienia sprawy:
do 7 dni
Komórka odpowiedzialna :
Pion Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej
Zespół Gospodarowania Odpadami i Nadzoru Właścicielskiego, pokój nr 21
tel. 61 28 47 174
Tryb odwoławczy:
Brak.