Wydawanie zaświadczeń dotyczących działki - przeznaczenie i rewitalizacja
Wydawanie zaświadczeń dotyczących działki - przeznaczenie i rewitalizacja
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia:
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej, jeśli wymagana.
Opłata skarbowa:
Z chwilą złożenia wniosku pobiera się opłatę skarbową stanowiącą iloczyn stawki opłaty w wysokości 17 zł i liczby działek lub stanów faktycznych (oznaczone we wniosku numerami od 1 do 5).
Przykład: występuję o zaświadczenie o przeznaczeniu trzech działek w miejscowym planie i o położeniu każdej z nich w strefie rewitalizacji – występują trzy działki oraz dwa stany faktyczne, więc uiszczam opłatę skarbową w wysokości 102 zł (3 x 2 x 17 zł).
Zwalnia się od opłaty skarbowej jednostki budżetowe, jednostki samorządu terytorialnego.
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Śremie
Zespół Obsługi Klienta, pokój nr 01
ul. Plac 20 Października 1
63 – 100 Śrem
Termin załatwienia sprawy:
Nie później niż w ciągu 7 dni.
Komórka odpowiedzialna:
Pion Gospodarowania Przestrzenią i Środowiskiem
Zespół Planowania Przestrzennego, pokój nr 34
tel. 61 28 47 181
tel. 61 28 47 190
tel. 61 28 47 123
tel. 61 28 47 107
Tryb odwoławczy:
Nie ma zastosowania.
Dodatkowe informacje:
O wydanie zaświadczenia może wystąpić każdy, w tym osoba fizyczna i osoba prawna niebędąca właścicielem terenu.