Wydawanie zaświadczeń dotyczących działki - przeznaczenie i rewitalizacja

Wydawanie zaświadczeń dotyczących działki - przeznaczenie i rewitalizacja

 

Wymagane dokumenty:

  1. Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia:

druk do pobrania .pdf

druk do pobrania .doc

 

  1. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej, jeśli wymagana.

 

Opłata skarbowa: 

Z chwilą złożenia wniosku pobiera się opłatę skarbową stanowiącą iloczyn stawki opłaty w wysokości 17 zł i liczby działek lub stanów faktycznych (oznaczone we wniosku numerami od 1 do 5).

Przykład: występuję o zaświadczenie o przeznaczeniu trzech działek w miejscowym planie i o położeniu każdej z nich w strefie rewitalizacji – występują trzy działki oraz dwa stany faktyczne, więc uiszczam opłatę skarbową w wysokości 102 zł (3 x 2 x 17 zł).

 Zwalnia się od opłaty skarbowej jednostki budżetowe, jednostki samorządu terytorialnego.

 

 

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miejski w Śremie

Zespół Obsługi Klienta, pokój nr 01 

ul. Plac 20 Października 1

63 – 100 Śrem

 

 

 

Termin załatwienia sprawy:

Nie później niż w ciągu 7 dni.

 

Komórka odpowiedzialna:

Pion Gospodarowania Przestrzenią i Środowiskiem
Zespół Planowania Przestrzennego, pokój nr 34
tel. 61 28 47 181

tel. 61 28 47 190
tel. 61 28 47 123
tel. 61 28 47 107 

 

Tryb odwoławczy:

Nie ma zastosowania.

 

Dodatkowe informacje:

O wydanie zaświadczenia może wystąpić każdy, w tym osoba fizyczna i osoba prawna niebędąca właścicielem terenu. 

Wytworzył:
Katarzyna Bednarowicz
(2025-10-17)
Udostępnił:
Wartecki Adrian
(2016-04-26 15:31:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Wartecki Adrian
(2025-10-17 15:04:02)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki