☰ Menu Prawe Menu ☰
Urząd Miejski w Śremie
Grafika zawierająca herb Urząd Miejski w Śremie

Piątek 07.08.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Wnioski o przyznanie stypendium Burmistrza Śremu
składane przez dyrektora szkoły
 
 
Wymagane dokumenty:
 

1. Wniosek o przyznanie stypendium Burmistrza Śremu

- druk do pobrania .doc

- druk do pobrania .pdf

 

2. Wykaz zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych, ustalony przez Wielkopolskiego Kuratora Oświaty, uwzględnianych w postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2020/2021

- druk do pobrania .pdf

 

 

Opłaty za zezwolenia, licencje:

Nie dotyczy 

 

Opłata skarbowa:

Bez opłat

 

Miejsce złożenia dokumentów:

Wniosek składa Dyrektor Szkoły Podstawowej w terminie do końca października roku, następującego po roku szkolnym, w którym zostały spełnione warunki do otrzymania stypendium

 

Urząd Miejski w Śremie,

Zespół Obsługi Klienta, pokój nr 01

ul. Plac 20 Października 1

63 – 100 Śrem 

 

Termin załatwienia sprawy:

Stypendia przyznawane są raz w roku, w terminie do końca listopada za wybitne osiągnięcia uczniów uzyskane w roku szkolnym poprzedzającym rok jego udzielenia.

 

Komórka odpowiedzialna:

Pion Edukacji i Usług Społecznych

Zespół Edukacji

tel. 61 28 47 168

 

Tryb odwoławczy:

Brak

 

Dodatkowe informacje:

Uchwała w sprawie szczegółowych warunków przyznawania stypendium Burmistrza Śremu dla uzdolnionych uczniów w ramach Gminnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży

-druk do pobrania .pdf

 
Wytworzył:
(2018-06-25)
Udostępnił:
Adrian Wartecki
(2018-06-25 12:29:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Julia Projs
(2020-06-17 08:47:05)
 
 
liczba odwiedzin: 8484883

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X