☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Urząd Miejski w Śremie
Herb Urząd Miejski w Śremie

Sobota 14.12.2019

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Wniosek o wydanie „Śremskiej Karty Seniora” 
 
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie „Śremskiej Karty Seniora” - druk do pobrania
 
Opłaty:
Śremska Karta Seniora wydawana jest bezpłatnie i bezterminowo.
Za wydanie duplikatu karty należy uiścić opłatę w wysokości 5,00 zł
 
Ulgi:
Nie stosuje się
 
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Śremie – Pion Edukacji i Usług Społecznych 
Pl. 20 Października 1
63 – 100 Śrem
 
Termin załatwienia sprawy:
W terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku
 
Komórka odpowiedzialna:
Pion Edukacji i Usług Społecznych, pok. nr 3, tel. 61 28 47 142
 
Tryb odwoławczy:
Nie ma zastosowania
 
Dodatkowe informacje:
1. „Śremska Karta Seniora” adresowana jest do śremskich seniorów, którzy dzięki posiadaniu karty będą mogli skorzystać z ulg, zniżek i promocji oferowanych przez partnerów karty.
2.  Poprzez seniora rozumie się osobę powyżej 60 roku życia, zamieszkałą na terenie gminy Śrem.
3. Karta ważna jest z jednoczesnym okazaniem dokumentu tożsamości.
 
Wytworzył:
Barbara Czaplicka
(2018-08-06)
Udostępnił:
Julia Projs
(2018-08-06 12:03:46)
Ostatnio zmodyfikował:
Julia Projs
(2018-08-06 12:15:07)
 
 
ilość odwiedzin: 7535764

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X