Wniosek o wydanie Śremskiej Karty Seniora
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie „Śremskiej Karty Seniora” - druk do pobrania
Opłaty:
Śremska Karta Seniora wydawana jest bezpłatnie i bezterminowo.
Za wydanie duplikatu karty należy uiścić opłatę w wysokości 5,00 zł
Ulgi:
Nie stosuje się
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Śremie
Pion Administracyjno – Organizacyjny
Zespół Obsługi Klienta pok. nr 1 (parter)
Pl. 20 Października 1
63 – 100 Śrem
Termin załatwienia sprawy:
W terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku.
Wnioskodawca otrzyma zawiadomienie sms na wskazany we wniosku nr telefonu komórkowego o możliwości odbioru karty.
Komórka odpowiedzialna:
Pion Administracyjno - Organizacyjny
tel. 61 28 47 122
Tryb odwoławczy:
Nie ma zastosowania
Dodatkowe informacje:
1. „Śremska Karta Seniora” adresowana jest do śremskich seniorów, którzy dzięki posiadaniu karty będą mogli skorzystać z ulg, zniżek i promocji oferowanych przez partnerów karty.
2. Poprzez seniora rozumie się osobę powyżej 60 roku życia, zamieszkałą na terenie gminy Śrem.
3. Karta ważna jest z jednoczesnym okazaniem dokumentu tożsamości.