Wniosek o wydanie Śremskiej Karty Seniora

Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie „Śremskiej Karty Seniora” - druk do pobrania

 

Opłaty:

Śremska Karta Seniora wydawana jest bezpłatnie i bezterminowo.

Za wydanie duplikatu karty należy uiścić opłatę w wysokości 5,00 zł

 

Ulgi:

Nie stosuje się

 

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miejski w Śremie

Pion Administracyjno – Organizacyjny

Zespół Obsługi Klienta pok. nr 1 (parter)

Pl. 20 Października 1

63 – 100 Śrem

 

Termin załatwienia sprawy:

W terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku.

Wnioskodawca otrzyma zawiadomienie sms na wskazany we wniosku nr telefonu komórkowego o możliwości odbioru karty.

 

Komórka odpowiedzialna:

Pion Administracyjno - Organizacyjny

tel. 61 28 47 122

 

Tryb odwoławczy:

Nie ma zastosowania

 

Dodatkowe informacje:

1. „Śremska Karta Seniora” adresowana jest do śremskich seniorów, którzy dzięki posiadaniu karty będą mogli skorzystać z ulg, zniżek i promocji oferowanych przez partnerów karty.

2.  Poprzez seniora rozumie się osobę powyżej 60 roku życia, zamieszkałą na terenie gminy Śrem.

3. Karta ważna jest z jednoczesnym okazaniem dokumentu tożsamości.

 
Wytworzył:
Barbara Czaplicka
(2018-08-06)
Udostępnił:
Projs Julia
(2018-08-06 12:03:46)
Ostatnio zmodyfikował:
Projs Julia
(2024-08-09 13:23:32)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki