Zaświadczenie związane z legalizacją obiektu budowlanego lub jego części, będącego w budowie albo wybudowanego
Zaświadczenie związane z legalizacją obiektu budowlanego lub jego części, będącego w budowie albo wybudowanego
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zaświadczenia związanego z legalizacją obiektu budowlanego lub jego części, będącego w budowie albo wybudowanego
Opłaty:
Opłata skarbowa :
z chwilą złożenia wniosku pobiera się opłatę skarbową w wysokości 17 zł.
Ulgi: Nie podlega opłacie skarbowej dokonanie czynności urzędowej w sprawach budownictwa mieszkaniowego.
Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Urzędu Miejskiego w Śremie – Zespół Obsługi Klienta pokój nr 01 (parter) Pl. 20 Października 1, 63 – 100 Śrem
Termin załatwienia sprawy:
do 7 dni
Komórka odpowiedzialna:
Pion Gospodarowania Przestrzenią i Środowiskiem
Zespół Planowania Przestrzennego, pokój nr 34
tel. 61 28 47 107
tel. 61 28 47 131
tel. 61 28 47 181
Zespół Planowania Przestrzennego, pokój nr 34
tel. 61 28 47 107
tel. 61 28 47 131
tel. 61 28 47 181
Tryb odwoławczy:
Nie ma zastosowania.
Dodatkowe informacje:
1. O wydanie zaświadczenia może wystąpić osoba fizyczna i osoba prawna.
2. W przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, gdy wniosek został złożony w sprawie potwierdzenia jego obowiązywania, zostanie wydane postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia.
Wytworzył:
Katarzyna Bednarowicz
(2023-03-24)
Udostępnił:
Projs Julia
(2019-08-23 12:07:11)
Ostatnio
zmodyfikował:
Wartecki Adrian
(2024-02-21 10:17:37)