Zaświadczenie o nadanym numerze porządkowym nieruchomości
Zaświadczenie o nadanym numerze porządkowym nieruchomości
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o nadanym numerze porządkowym nieruchomości.
- druk do pobrania .doc
- druk do pobrania .pdf
2. Dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej
Opłata skarbowa:
z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia w wysokości wielokrotności 17,00 zł, w przypadku, gdy zaświadczenie dotyczy kilku działek to opłata wyznaczana jest jako iloczyn stawki opłaty (17 zł).
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Śremie
Zespół Obsługi Klienta, pokój nr 01
ul. Plac 20 Października 1
63 – 100 Śrem
Termin załatwienia sprawy:
do 7 dni
Komórka odpowiedzialna:
Zespół Postępowań Administracyjnych, pokój nr 25
tel. 61 28 47 109
Tryb odwoławczy:.
Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie, następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia.
Dodatkowe informacje:
1. Wnioskodawca składa pisemny wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym, wskazując miejscowość i działkę na której posadowiony jest budynek.
2. Wniosek o wydanie zaświadczenia wydaje się dla budynków, dla których wcześniej został ustalony numer porządkowy. Jeżeli numer taki nie był nadany wcześniej należy wystąpić z wnioskiem o nadanie numeru porządkowego.
3. Zaświadczenie o numerze porządkowym wydaje się na wniosek osoby mającej swój interes prawny w urzędowym poświadczeniu tego faktu.